Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Είναι μαγκιά να ξέρεις τι θες!


Της Μαρίνας Αβραάμ.

Δεν είμαι ποτέ έτοιμη για τα σημαντικότερα πράγματα στη ζωή μου.
Τα αφήνω να έρχονται, τα δημιουργώ, τα αναμένω και απλά πέφτω απόλυτα μέσα δίνοντας τον καλύτερό μου εαυτό.
Αφού τα ζω, τουλάχιστον να τα απολαμβάνω! Δε συνηθίζω να φτιάχνω μεγαλεπήβολα πλάνα, παρόλο που δεν παύω στιγμή να ονειρεύομαι και να σκέφτομαι.
Δε νιώθω όμως ποτέ έτοιμη και νομίζω αυτό είναι και το ωραίο, ίσως και παράλογο μπορείς να πεις. Γι’ αυτό και πάντα μού κάνω την έκπληξη. Δεν ήμουν ποτέ έτοιμη να γίνω μητέρα, αλλά αισθάνομαι πως ήρθε στη ζωή μου την κατάλληλη στιγμή. Όσο κι αν δεν το είχα φανταστεί…

Δεν προέβλεψα ποτέ την εξέλιξη της ζωής μου, παρόλο που κίνησα τα «νήματα» για κάποια πράγματα.

Απολαμβάνω το κάθε τι και την κάθε στιγμή. Δε θέλω να αισθάνομαι τύψεις για τίποτα, αλλά ούτε και να μετανιώνω. Γι’ αυτό και δε θα κρύψω το παραμικρό. Τουλάχιστον απέναντι στους ανθρώπους που εκτιμώ ιδιαίτερα και έχουν μέγιστη σημασία στη ζωή μου.

Θα πω «Σ΄αγαπώ», θα στείλω μήνυμα να μάθει ο άλλος ότι μου λείπει. Θα ζητήσω συγγνώμη σε αυτούς που γνωρίζω πως πλήγωσα. Θα το καταλάβεις εάν μου είσαι ιδιαίτερα συμπαθής και εάν βρίσκεσαι στους ξεχωριστούς ανθρώπους της ζωής μου γιατί δε θα σου κρύψω κανένα ελάττωμά μου.
Εάν δε με αφοράς καθόλου και πάλι θα το αντιληφθείς χωρίς δυσκολία, γιατί θα σε αφήσω στα «κρύα του λουτρού» χωρίς κανένα ίχνος ενοχής. Δε θα χαραμίσω το χρόνο μου, τον οποίο θεωρώ πολύτιμο.


Αισθάνομαι πως ζω τη ζωή μου. Τη ζω και την απολαμβάνω. Έχω μια απέραντη αισιοδοξία για το κάθε τι και δε σταματώ να παλεύω για όσα επιθυμώ και για όσο τα αντέχω…

Χαμογελώ εύκολα, συγχωρώ δύσκολα και δίνω πολλές ευκαιρίες. Με τον ίδιο τρόπο ξέρω να κλείνω κατάμουτρα πόρτες, να φεύγω, να διαγράφω και να ρίχνω μαύρη πέτρα πίσω μου!

Είναι μαγκιά να ξέρεις τι θες και να γνωρίζεις πως τίποτα, μα τίποτα, δεν είναι δεδομένο.


Πηγή
http://www.dolce.com.cy/

Πηγή
http://www.anapnoes.gr/ine-magkia-na-xeris-ti-thes/